preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljubljanica Zagreb

Vijesti

PRODUŽENI BORAVAK

Autor: petar grcevic, 23. 3. 2011.

Uskoro u našu školu dolaze novi prvašići. S velikim uzbuđenjem i interesom očekuju se upisi u prvi razred. Uz redovnu nastavu  koju će pohađati svi prvašići, većina njih phađat će i produženi boravak.

Što naše prvašiće očekuje u produženom boravku ?

Boraveći u školi, nakon redovne nastave, uz pisnje zadaće, učenje, vježbanje i pomaganje jedni drugima, igrat će se.

Organizirano će kroz jezično, kulturno, umjetničko, sportsko- rekreativno, radno-tehničko područje izražavati sebe, svaki učenik, ovisno o interesu i sposobnosti

Posebno treba istaći kreativne radionice u kojima nastaju prava umjetnička djela.

Za izuzetnu uspješnost i kvalitetu rada u produženom boravku posebno su zaslužne učiteljice Katarina Plančić - Koraj, Zrinka Brajkovič, Anita Špadina i sve ostale učiteljice koje sudjeluju i pomažu u radu produženog boravka.

Tijekom boravka u školi učenici imaju mogućnost kvalitetno se hraniti.

Pod opširnije saznajte više o radu u produženom poravku, kao i u prezentaciji u Stvaralaštvu naših učenika, učenice Anamarije Jukić, mentorica Vesna Galamboš, a u foto-galeriji pogledajte uratke nastale u kreativnim radionicama.

                                         

PRODUŽENI BORAVAK  ZA UČENIKE NIŽIH RAZREDA

 

                                    UČENJE

  PIŠEMO ZADAĆU, UČIMO,VJEŽBAMO,

  POMAŽEMO JEDNI DRUGIMA

     KADA SE UMORIMOIGRAMO SE

  IGRE ZAMJEĆIVANJA, IGRE RIJEČIMA,

  IGRE OLOVKOM I PAPIROM,

  IGRE PROMATRANJA, IGRE IZRAŽAVANJA

   SLOBODNO   ORGANIZIRANO VRIJEME

  JEZIČNO I KULTURNO

  UMJETNIČKO PODRUČJE

  SPORTSKO -  REKREATIVNO PODRUČJE

  RADNO - TEHNIČKO PODRUČJE

 

 1. Igre na školskom dvorištu (svaki dan)

            - igre s loptom (nogomet, graničar i sl.)

            - igre s reketima, obručima, vijačama, gumom

            - igre po izboru učenika

2. Didaktičke igre u učionici (svaki dan)

- igre pamćenja, slaganja, spretnosti (memory, igre brojeva, sedam pločica i sl.)

3. Društvene igre

            (šah, čovječe ne ljuti se, potapanje brodova...)

4. Teme za razgovor, ilustraciju, praktični rad:

a)   Moja prava i dužnosti (obitelj, škola, domovina, svijet)

b)  Želim znati više ; zanimljivosti iz znanosti, povijesti, geografije, medicine, god. doba (enciklopedije, časopisi, video, tv)

c) Događaji u zemlji i svijetu -razgovor o važnijim zbivanjima, obilježiti Dan štednje, mjesec knjige ..

d) Ekologija – zdravlje ; pridonijeti ekološkom osvješćivanju učenika (ekološki album, pano, obilježavanje važnijih nadnevaka kao Dan ozonskog omotača, Dan voda, Dan planeta Zemlje, Dan zaštite životinja, Dan borbe protiv ovisnosti i sl.)

        e)  Obilježavanje važnih nadnevaka iz hrvatske povijesti – državni   blagdani

        f) Hrvatski narodni običaji (Martinje, sv. Barbara, sv. Lucija, sv.Nikola, imendani, Božić,   Uskrs)

        g ) Bajke i priče - razvijanje ljubavi prema pisanoj riječi, poticanje mašte i kreativnosti, lektira (čitanje bajki i priča, ilustracija, dramatizacija)

        h) učim igrajući se 

        i) križaljke, rebusi, pitalice, sudoku, osmosmjerke

        j) tematski dan

  • aktivno sudjelovanje

        k) Tterenska nastava i izleti

       l) razredne i školske proslave

       m) posjete knjižnici i kazalištu, muzeju, galeriji ili izložbi (samo ako bude moguća organizacija)

      n) sudjelovanje na likovnim i literarnim natječajima

      o) Kreativne radionice

 

  •   Mali cvjećari

- održavanje cvijeća na šk. hodnicima

- sadnja, presađivanje, aranžiranje

  • Jesenja radionica

- organizacija uz Dan plodova zemlje i obilježavanje jeseni (kreacije s plodovima, suhim lišćem, glinom)

  • Božićna radionica

- vezano uz narodne običaje

(sv. Barbara i sv. Lucija – sadnja pšenice,

 sv. Nikola – čizme pune darova,

 Badnjak, Božić – čestitke, ukrasi za božićno

 drvo i darovi za najmilije,

 Nova godina)

  • Valentinovo ; Maškare

- srce puno ljubavi

- maska za maskenbal

  • Uskrs

- čestitke, jaja – ukrašavanj raznim tehnikama, starim i modernim

  • Proljetno i ljetno veselje

- npr. nakit, vaze, okviri za slike, izložba na Dan škole

            Slobodno vrijeme u produženom boravku provodit će se u učionici kroz igre, likovnim, glazbenim i dramskim izričajem djece, praktičnim radovima vezanim uz nastavu i kreativne radionice, boravkom i igrama na školskom dvorištu, u knjižnici, u kazalištu, te kroz terenske nastave i izlete provedene ove školske godine.

 

                Produženi boravak:

- Doručak - 8,45 sati

- Ručak - I. i II. razred u 12,15 sati

- Ručak - III. razred u 12,15 sati

- Užina - od 14, 45 sati

U navedenom vremenu ručaju učenici produženog boravka I svi drugi učenici koji uzimaju ručak u školskoj kuhinji.

 

Blagovanje se obavlja u blagavaonici, a za red su odgovorni dežurni učitelji iz produženog boravka, razredne nastave i predmetni učitelj kojemu je mjesto za dežuranje toga dana u blagavaonici.

 




Raspored zvona

ŠKOLSKI LIST „LJUBIČ”

DEŽURSTVA UČITELJA

E-lektire

Are paper books really disappearing? - BBC Future

UPISI U 1. RAZRED

Classroom With Kids. Teacher Or Professor Teaches Students In First Grade  Elementary School Class Or Little Children Preschool Studying. Student  Learn On Lessons Indoor Cartoon Vector Illustration Royalty Free Cliparts,  Vectors, And

PODRŠKA
Microsoft Teams
CMS za škole logo
Osnovna škola Ljubljanica Zagreb / Svetoivanska 33, HR-10000 Zagreb / os-ljubljanica-zg.skole.hr / ured@os-ljubljanica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju